Monday 25 July 2011

berfesbuk di skrin lebauu

hello >_<
harini aku nk kongsi aktiviti2 bila aku ngah bosan nk tunggu claz yg start pukul 2.30 ptg..

standart ah kan..
claz kol 8.30 smp 11.30 then ade gap smp kol 2.30 ptg..
tell me ape yg leh aku wt dlam mase 3jam tuh..
masak berudu goreng??
basuh pinggan kat depan unirazak nih?
mmg x ah kan..:p

nk g library pon cm bosan2 jek..:P *malas lebeyyy nihhh..(tarik tinge bg capang)

so meh aku kongsi2 ngan korang ape yg aku wt lam tempoh 3 jam tuh..>_<

bende pertama..
jeng,jeng,jengg :)

mentekedarah jambu batu..yeahhhh :P


bernafsu jek tengok jambu tuh kan??
nk2 makan time2 tgh ari tuh.
kne lak ngan asam dia..perghhhhhhhhhhhhh :p
pengsan 25saat jap..

bende kedua..
snap2 pix..:P
bende nih mmg acara wajib balapan.haha
pantang rase jerawat cm kurang jek kat muke mule ah nk amik2 pix..
wt2 pasan cantik n memulakan aktiviti memoncongkan mulut

bende ketiga...
bersms..:p
ha mule ah tuh nk pikir cmni...*msj jantan la tuh..
mmg x ah kan..aku msj mak aku dol..bahek kan saye??hehe
msj mak bende wajib aku tanye,mak masak pe arini???haha :P

n bende menarik,tertarik ko mmg the beshh ..taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
berfesbuk dlm claz kosong dengan skrin lebauuuuu



haha terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kan??
xpayah nk usung2 laptop kehulur kehilir..
kita gunakan kemudahan yg ada didepan mata..:)


hambekk ko gedabakk..
pueh hati den..hak3

P/S : lindaaaaaaaaaa
baca bukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
minggu depan nk exammm...
grrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment