Monday 25 July 2011

perangai x menyempat

>_<
senyuman yg manis akn membuatkan muka anda kelihatan muda..
macam sayaaa..
weeeeeee~






mst anda xmenyangka umur sy 21tahun ..haha
so banyak2 kan la senyummm,minum air masak n jgn pikir masalah smp tetonggeng2..
relaxx jek k..chill..:p *pasan hehe
nih pix minggu lepas hari khamis pd tarikh 21.7.2011 >_<
mase nih ngah tunggu claz ustaz pengajian islam..
lambek na ustad tuh masuk aku pon gegedik ah snap2 pix..
ape ag bermulalah kegiatan memoncongkan molott..haha

mst kowang nk ckp cmni kan,
elehh da ah xlawa pas2 nk moncong2 mulut,da cm itik da aku tgok.. *mst nk ckp cm2 kan??
e busuk hati..haha :P papa la owang nk ckp ape yg penting AWAK ADEEEEEEEEEE??? hik3 :p

da pepenat snap pix+tunggu ustaz da kol 3 dia xgak memasuk..
(_._) da panasss jekk....fikirann da melayang pikir mak ngan abah jek kat n9..
*pikir mak masak ape sebenarnye.haha
 ustaz x gak memasuk,...aku ape ag,angkat beg cabutt laaaaaaaaaa..haha
seb bek ktm belakang u nih jek..

tp malang kot nasib aku aritu..
walaupun kua awal aKa skip claz ustaz ,lam ktm still ramai owang..
perghh da mcm roti sardin da..da ah aku ngan kai baju kurungnye..
bepeluh2 cm duk lam sauna da..
da ah air-cond xdekkk
grrrrrrrr

masa lam train tuh da diibaratkan mcm roti sardin yg penuh dengan sardin sampai kepala sardin da keluar dr tepi2 roti...


PADAtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..

2 la bahana ponteng claz..hik3

tp pape pon tuk ustaz syed mohd syahrizal sy juz nk say PEACE hik3


sowiee xmasuk claz ustaz..
da xmenyabauu da sy nk balik n9,,hik3 :p

No comments:

Post a Comment