Thursday 7 July 2011

cepatla masa berlalu

berada di dalam library
sedang menunggu claz pengajian islam utk hari yg terakhir minggu ini..

(ayt skema gilew babeng) haha
fuhh sejukkk duk lam ibrary nih..
kecut jari2 kaki aku..
bosan meyh duk lam nih
sunyi jekkk..

aku jek yg bebising ngah lancar hafazan
:) *pakai tdung labuh smp lutut+ berpurdah



besok nk balik n9 da.
pepagi nk gerak cm arituu..
mak,abah,wait fo me yeah.. >_<

miss both of u..
n jgn terkejut lau sy semakin hitam..
*da macam anum da 
:(

seddihhhh..
tp nk wt cne,,adat owang study kan..
kne la terima..
jalan kaki g claz,pagi juz minum milo panas ngan roti+jem
tgh ari xmakan,balik petang makan kaw2 punyee.haha
tp yg pelik tah ble taun tah nk kurusssssss..
marah betol aku..

P/s: cepat ah bais exammmm
nk keje plakkkkk smp raye..
carik wet teksi tuk sem depan.
t kang ade ah yg bising aku abiskan duet mak aku jek..

No comments:

Post a Comment