Wednesday 6 July 2011

gulai jantung mak

weee..~
:) kenyang meyh

arini xde claz so mmg xmakan ape2 ah kat umah..
cm bese,awal2 pagi ble cik dania tuh nk g claz pesan siap2 ngan dia,
(dania,t balik claz tapaukan aku nasik eh,nk nasik putih pas2 xmo ikan,,beli ayam,sayo cikit..)
pandai betol aku memerintah..hehe

ni bwu jek suda makan.
dia belikan nasik,ayam goreng,kangkung pas2 letak kuah kicap daging.
fuhh sedap..>_< yg pling penting 4ringgit sahaje..hehe

tp skang nih hempedu aku rase cm nk tekeluar dr tempatnye da..
nk tau x nape hempedu aku berkelakuan ganjil cm2??hehe
sbb happy sgt la,jumaat pagi aku gerak balik n9..
yehaaaaaaaaaaaaaaaa,,>_<

xsaboonye nak balikkkkkkkkkkkkk..




pstttttttttttttt: unirazak aku nk tuka name jd universiti teknology n managment..
xsedapppppppppppppppppppppppppp..

bek letak sempena name aku.
unilinda..bhahaha kompem maju smp kiamat..kih3

pas2 letak pix kat bangunan tuh pix aku nih..


fuhhh belumbe2 owang nk belaja kat sane.haha

P/S :bile mau kurus ek??
pening,pening,peningggg

No comments:

Post a Comment