Sunday 31 July 2011

exam.exam.EXAM

aipp fo sesape yg singgah belog usang nih..>_<
harini 31.7.2011
ahad yg ceria bg seorang perantau mcm aku..
fuhh ayt benanar...hik3

besok puasa da..yeayyyyyyyyyyyyyyy
n besok jugak aku exam yeay (yeay kecik jek ) :(
takutt,,ouchh im scared *gedik ayam hehe

besok start ngan exam study skills..
hope besok AlLAH permudahkan perjalanan aku nk g u
then permudahklan urusan nk jawab exam..
hope aku jawab ngan tenang..
n permudahkan urusan aku nk dpt 3.5 above. AMIN >_<
fighting,fighting...

khamis nih plak balik n9..
yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...
xsabo nk pose2 ngan mak abah..
taun nih first time aku smbut pose xsame ngan mak abah..
rase nk jek fly balik n9.
tp apekan daya,,cik masri xmampu lagi nk belikan sy helikopterrrrrrrr..hik3

pape pon doakan aku leh jawab exam besok ngan hati yg tenang k..
>_<

No comments:

Post a Comment