Friday 5 August 2011

miss both of u sayang

selamat pagi cinta..>_<
yeayy indahnyaa hari nii..
bermulanya cuti sem dibulan puasa..:)

pg td pas sahur terus ikot akak syg aku c ghimau (bkan name sebenar) balik gemas..
rumah yg banyak kenangan..kat sane ah aku abiskan setaun setengah...:)

dr rumah mak aku dia sesibuk da mengarah..
linda da smp t ko kemas umah,mop lantai,basuh baju k..
sesuke hati jek nk mengarah2 aku yg sedang berpose nih..grrr

sampai2 jek aku umah dia terus capai laptop..
pehdulik ape kan ape dia swuh *muke kereksss haha
xde la..:) sume da settle da..kemas umah,basuh baju..*bahek kan sy?? winx,winx >_<
adik YAP (bukan nama sebenar) sedap jek keroh-kerohan tas sofa nih ha..
sakit jek hati aku denga..nk jek aku sumbat mercun bola lam mulut dia.haha

da settle sume terus capai cekedis *upss letak balikkk,pose,poseeeeeeeeeee heeee~
dengan muka hampa pas letak balik cekedis aku pon capai laptop..
pe ag layan movie ah kan..:)
banyak pulak c adik YAP (bukan nama sebenar) nih movie ..
pilih punye pilih aku pon clik ah high girl school girl get married..
siyes lawak..:p
beshh cite dia..




nk layan x cite nih??
meh kat cni..usya la :p movie

indah jekk pas abis exam nih..
leh layan movie,xyah nk bangun awal2 kejar2 nk g claz..
ptg nih nk g jb lak,,
xsaboo nk jumpe lolat ngan alit sayaaa..:)



mood:rindu-rinduan :)

No comments:

Post a Comment