Sunday 28 August 2011

bosan nya duk ostel

asrama..


sape penah duk serama??angkat bulu tiakk.. hehehe
perkataan n tempat yg mengerikan masa aku form 1..
sebab di awal usia yg masih lagi kanak2 bg aku,aku da dihantar ke tempat NERAKA tuh..

bayangkan la ,nk kne duk ngan owg yg kite xkenal.da la aku nih jenis yg xreti sgt bergaul ngan orang..
tp nk wat cmne,TERPAKSA kan..duduk jek la walopon masa tuh xrela smp kekadang satu tahap nk jek calarkan kete ijau abah aku..

tp bila da lelame da ok da..tp yg tension duk serama nih satu jek la.
ari2 ko akan buat bende yg sama..owhhh bencikkkkkkkkkkkkkk...
pagi bangun kol 5.30..pas2 mandi terus g surau solat..then siap2 trun g breakfast..
pas2 g sekolah,balik terus g makan..lapaooooooooooooooo...
then naik atas basuh baju..
kol 3 g prep..kne pakai baju kurung lak tuh.
*kne study,lau tdo t nama kne amik kne bg kat warden,, *derm..bencik
then 4.30 abis prep g bawah minum petang,then g surau pas2 nek ats lam keadaan tergesa2 tuka baju nk trun riadah lak.. *spe xturun t nama kne amik kat biro sukan lak.. *derm lagi..bencikk
kol 6 abis riadah busuk2 terus g dewan makan.. nyummy >_<
then naik rehat jap pas2 terus g toilet.. *okeiss kne beratur depan pintu toilet..derm lagikkk..bencik nk tetunggu..
pas2 siap mandi g surau.. *kne turun xleh solat dlm dorm,spe xtrun t kne amik nama kat biro surau lak.. *kali nih xleh nk derm sgt,t kne sambar petir lak xtrun surau..ekekeke
then kol 9 sume kne ade lam blik prep.. *study,study,study smp lebam.. *spe bising lam bilik prep pon kne amik nama gak,, *derm lagikk.. ape pun xbuleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..
then abis prep kol 10.30 g mnum malam lak..
lau makanan xbesh terus nek atas,,tuka baju tido seseksi g basuh muka ,gusuk gg sume.
kol 11 da kena ttup lampu..lambat jek ttup t warden lelaki jerit dr blik warden gune speaker...
bilik zainab sila ttup lampuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu *owg nk begusti pon xbuleyy..
so tepakse la tidooooooooooooo..zzzzzzzzz
then macam tu la besoknye,besok,besokk,tulatt,lusa n seterusnyaaaa..
bosannnnnnnnnnnnnnnnnn..

disebabkan aku duk serama so adik aku yg 2 orang tuh pon duk serama gak..
yg bongsu tuh baru jek f4 taun nih.. dia ade ngadu yg towel dia hilang..
bukan towel lawa pon..towel turun temurun dr adik aku yg matrik tuh..hehe
lama da kot ilang towel tuh..pas2 dia ckp dia ade lalu kat dorm budak f1 khamis aritu..dia tenampak towel dia wane ijau tuh kat timbunan baju2 budak tuh..
dia pon cakap la,ni towel den nih..asal ade kat ko lak??
pas2 budak f1 tu terus ckp cmni 'da abang xmintak'..haha tegelak2 aku denga..
tah bila masa dia ada syer ngan adik aku beli towel tuh gaknya..
da la rembat towel orang pas2 leh plak ckp da abg xmintak..
ishh pape tahh..
seb bek la dulu aku duk serama barang2 aku xpenah ilang..:)



mo0d: windu kat kak siah,kak palin,kak emot... >_<

No comments:

Post a Comment