Saturday 27 August 2011

korek idong sampai beDARAH..

uwaaaa~~~~
belog usang nih pink sangat kan??
dr bawah smp atas..



ha hambekk ko anak beranak pink..

xla suke sgt ngan wane pink nih..
tp bila da letak lam belog usang nampak cm beseri sikit..
hee~ >_<

hope pasni makin bersemangat nk blogging..:p
al maklumlaaaa belog nih kan sesuke hati ibu jari kaki nk story..
lau rasa rajin ,
bile binatang liar da semakin banyak mengawan n melahirkan di tepi2 belog tanpa segan silu
bawu laa nk hupdate kann.. >_<
follower kat tepi nih pon cm hidup segan mati xmau..hik3
belog owg len da bejuta2 lemon jek follower..
aku?? ha tuh la deh 84 howang yg sudi nk mefollow kan diri dorang yg chumell tuh kat cni..

tp xpela..
lagipon belog nih bukan ade ape2 pon..xde ape yg menarik
atau info2 yg leh bg minda korang berlari dgn pantas.
cerita2 seharian aku je.. bosan kan?? hik3 xpela..ade gak aku bende nk wt..
lau x, ha kurek idong smp bedarah jek la keje aku.. heeee~~~
nak2 lau cuti sem cmni kan.. da la lame.. smp member aku ckp ko nih cuti sem ke berenti terus..
haha ..


mo0d: happy sbb seladang da selamat melahirkan kat belog pink yg baru


heeeeee~

No comments:

Post a Comment