Wednesday 17 August 2011

cik liah perasan gilew babeng..

emak saya cantik..
emak kamu cantik x??

mak saya pandai masak..
mak kamu pandai masak x??
hik3

mak aku mmg pandai masak.
lau makan tuh kompem2 nk dua puluh sebelas ratus kali tambah la kan..:)

entry td sal abah aku yg garang kan??
mak aku nih pon xkurang hebatnye.hehe

dulu mase kekecik lau dia swuh menyapu kat lua rumah mst denga sore2 merdu mak aku dr dalam
*sapu bersih2 bawah2 pokok bunga tuh..
celah2 bunga mak tuh lau ada rumput cabut sekali..

dulu kekecik kan malas..
nk2 pepagi ari sabtu ahad.
ngah nyapu2 kepala ingt dragon ball,sailormoon jek..
mak aku lak bantai lagi nk menambah keje..
mmg x ah kan nk cabut rerumput halus tuh..lagi aku sumbat sampah2 celah pasu dia ade.haha
kekadang masa ngah nyapu tuh mulut nih meronyok2 la kan..t mak aku ckp cmni.
ha sudah tuh xpayah buat tinggal kat situ.bia mak nih je yg buat..

pas2 kekadang ngah syok2 tgok tb dia suruh pulak basuh pinggan..
ishhh malasssss kottt..
ngan hentak2 kaki dgn muke comel g ah dapo basuh pinggan..
ha ape ag acara hentak menghentak pinggan pon terjadi la kan.hehe
t da denga bunyi2 bingit kat dapo mak aku pon ape lagii
*ha da meronyok2 tuh xpayah basuh..xpayah nk memunah pinggan den.. fuh ganas ayt mak aku.haha

tp yg xbesh skang nih mak aku ngan hangat berfesbuk..
bukan main cik liah nih..
pantang aku up status bebukan jek mula ah dia nk komen,,kekadang nk menggatal cikit pon takot.
x memasal t mak aku sound kat fesbuk t,,hik3

mak aku nih jugak ade satu perasaan riak..siyess *selambe ckp mak cm2..:p
dlu mak aku nih leh dikire lawo kot.menjadi rebutan jejaka2 kampung mase tuh.. *amboih ayt
t dia mst ckp cmni..korang bedua anak mak (aku ngan c singa) xde pon ikot mak..
dulu mak rampingg jekk.pakai kebaya cantikk..
perghh nyampah aku denga.haha
t aku jawab ah dengan jayanya.. *cne nk ikot badan mak..
masa mak ngandungkan kitorang mak da mok mok..2 kitorang kua jd cmni..
*melawan haha

mak,walopon owg kuat melawan
*tp xseteruk singa ana..
owang sayang mak..hehe
>_<

cik liah >_<

*wet raye bagi lebih tau mak taun nih..hik3

No comments:

Post a Comment