Thursday 18 August 2011

popia SEDAP cik amoey ..

uwarghh..
penatt..sangat la penatt..

bukan penat membajak sawah tgh2 ari dengan memakai baju kebaya
bukan juga penat membasuh pinggan jiran sebelah
tp penat wt POPIA SIMPUL..
first time buat tau.:)
terus jadik popia simpul..
xde la jadik kuih cucur badak,,hehe

bangga jugak la..:P
wt2 jek terus jadik walopon lembab ibarat siput vavi nk g paso yg tengah pregnant 19 belas bulan..

selepas bepuluh belas taun mak aku xwt kuih,taun nih beria plak deh cik liah tuh..
nk2 aku cuti sem so leh la tolong..:) *ank yg baik :P

arini nk wt popia simpul..
besok nk wt kuih mazola plak..uwarghhh my fav kuih..sedap meyh :)

first time buat popia simpul nih bawu la timbul kesedaran yg agk tinggi dlm diri yg nk wt kuih nih sgt leceh..
dulu mak aku beli mst aku ckp cmni *ish mahal plak kuih tuh aii.. *muke bengkak
padehal bukan ape pon isik eh.. *kua da loghat n9.hehe

nih da buat sendiri ha hambekk ko..
siyes leceh..memula nk kne gunting kulit popia tuh dulu.
pas2 nk kne isi serunding ikan bilis,
pas2 ha simpullllllllllll..hehe tp xleh men simpul jek..kne ati2
kang kuyak bondo tuh kang.hehe

nih ha pix yg sempat diambil masa acara menyimpul popia dgn penuh dedikasi tinggi..:p

gunting jgn xgunting



siappppppppp
:)

comey an..hihi

penat wooooooooooo..
pasni lau ade yg ckp popia simpul nh owg juai mahal meh cni aku sepak ponggong dia gune serai..
jahat tau muluttt..
susa nokk nk wt bende nih..
besimpul2 tangan mak..hehe

mood: xsaba nk tunggu berbuka..
lapooooo.. >_<

No comments:

Post a Comment