Tuesday 13 December 2011

donut akak cantik besh

ehem,ehem >_<
hari ini hari yg paling nikmat..
bukan nikmat sebab dapat makan eskem TROPHY
tp sebab dpt balik TIDO lepas abis claz PM..
 zzzzzzz
camni la aku tido
suhweett sgt kan?? bahaha

arini claz PM dr 8.30 smp 10.30 then gab smp 4.30 kot..
4.30 bawu ade claz pedagogy yg mcm harem tuh smp 5.30..
gile lame gab kan??
and baru hari ni aku merasa balik sbb sblum nih asyik bz duk library wt assignment..
siyes beshnyeee dpt tido tgh2 ari.. >_< *agak gayat disitu kan??
heee.. :p

and thanx gak kat aly anissa aka alien sbb banje aku donut arini..
sgt sedap.. *sbb ko banje kan.hee~~

dia banje donut pon sbb ade perjanjian..haha
haritu kitorang reramai g tgok ombak rindu.
then pas tgok,odw nk balik lam kete sibuk refresh balik cite tuh..
aku pon ape ag,terus mengaku jd ezzah terus then suara lembut ala2 maya karin.hehe
start situ dorang cabar aku swuh pakai tudung mcm ezzah masa kat kampung..
kene pakai masa claz sir herman..haha

disebabkan tuh dorang janji nk bg ganjaran lau aku buat..
c najib bg topup 10 hengget, anis donut 2 then dania banje gula-gula..
syok kan???
haha

dorang ckp lau aku xbuat aku kne banje dorang plak..
memang x la kan.haha
so besoknye mase claz sir herman sblom sir masuk aku g toilet buat ank tudung ala-ala cengginih..


tekezutt dorang sbb aku pakai lagi lawo dr ezzah aka maya karin. huahuahua~~
akhirnya dpt la aku topup 10 hengget ngan donut..hik3 >_<

lastly nk ckp yg aku suke kawan ngan doranggggggggg..
weeeeee ~~
dorang sempoi >_<

No comments:

Post a Comment