Monday 12 December 2011

tension dengan mereka

harghhh ~
bwu smp PJ
>_<

penat kot naik train nih.
dengan orang nye sesak-sesak.
kekadang aku xrasa aku duduk kat malaysia yg aman damai.
sebab??
sebab nih haaaa
peace yawwww 

 kat kl sentral tuh aku rasa mcm aku g bercuti dekat bangladesh+indonesia+ nepal.
siyes orang-orang dia lagi ramai dr orang malaysia sendiri.
naik rimas aku.
lau lelaki warga asing nih yg jenis sopan xpe.nih kang pantang nmpak pompan howts sikit,
mata mcm nk tekeluar tengok..
takut + jijik aku..

then yg pompan plak kebanyakan pompan indonesia..
amboih bukan main tegedik2 lagi belakang aku becerita pasal jantan.
cakap kot slow xpe,nih kang mcm saje nk bgtau yg dia ade ramai pakwe.
kejap abg nih kol,kejap abg nih msj..
aishh jijik aku..

smp bila la malaysia nih nk bersih dr pendatang asing.
rasa xselamat duduk negara sendiri tauk.
nk nek train pon kene rebut2 dengan orang-orang sebegitu..
bau kot wangi xpe..nih kang macam haremmm..
rasa nk jek sembur paip bomba kat badan + ketiak swuh mandi wangi-wangi.
geram tauk......

mood: nk tido smp lebam O_0

No comments:

Post a Comment