Monday 12 December 2011

tahniah babe

11.38 pm..
baru je abis study bab 2 psycology..
ada 3 bab lagi nk baca untuk saya menhadapi mid test khamis nih..
*amboih ayt skema dol..ngee~~

orang selalu cakap.
sabar tu separuh dari iman kan..:)


ayt nih khas tuk yayunx aku shalina :)

aku curik pix kat fb ko
ngee ~
babe,betul kan ape yg aku cakap dulu..
kalau bukan rezeki ko nk sambung belajar mst ade rezeki tempat lain.
:)
ALLAH tu maha adil babe..dia tau ape yg dia nk bagi kat umat dia..
aku nk ucap CONGRATE kat shalina sbb dia da dapat kerje..
wehaaaaaaaaaaaaa >_< *nape aku yg exsaited?? hik3
mst ah exsaited sbb pasni tiap ujung bulan ade orang nk banje aku mcd..
yehaaaaaaa, oyeah, oyeahhh
kan babe kan??? hahaha
xsia-sia ko tunggu babe kan..
lastly ade jugak ko keje tetap..
aku??
huarghhhhhhhhhh kene tunggu lagi 3 tahun tuk dptkan degree..
xpe,sabar cik linda.. sabar ..>_<

pasni ko jgn sesumbunx ngan aku tau babe..
mcm yg 'LAIN-LAIN' tuh.. :(
lau ko sesumbunx ngan aku mmg aku santau ko guna katak.haha
t lau ko da keje mst xdpt da nk tgok muke ko on9 ari-ari babe.
t mst xde da kata-kata hikmah setiap hari kat wall fb aku..
ngeee :)
pape pon aku juz say congrate kat ko babe n aku hepy gileeeeee bile ko bgtau aku yg ko dpt keje tuh..
jum kita raikan dengan indulgence faveret ko


tengok pic dulu tau babe..
t aku free kita kua semban k..
:)

luv u >_<



hope frienship kita nih akn berterusan smp bebila babe..:)
AMIN >_<

No comments:

Post a Comment